webáruház bérlés, webáruház kölcsönzés, webáruház készítés, weblap bérlés és kölcsönzés
 
Mobil: 30-218-35-19
Fax: 36/322-747

Webáruház marketing oktató központ

A megálmodott webáruház elkészültekor még korántsem sem értünk a munka végére, amit egy jól működő, sikeres webáruház igényel. A jól kialakított design, a helyesen alkalmazott webergonómia még nem jelenti azt, hogy áruházunk keresett, látogatott és vásárlás generáló. Akárcsak egy nem webes felületű üzlet esetében, az online térben elhelyett áruháznak is szüksége van marketingre (még pedig jól átgondolt, logikus és céltudatos), ahhoz hogy sikeres webáruház tulajdonosnak mondhassuk magunkat.

Röviden tekintsük át, hogy milyen marketing eszközöket alkalmazhatunk egy webáruház esetében, avagy milyen megoldások segíthetik célunk elérését:

  • Hírlevél feliratkozás
  • E-mail marketing, hasznos adatbázis építés
  • Ingyenes tanfolyamok, tananyagok
  • Vírusmarketing
  • Hirdetések
  • Affiliate marketing
  • Linkmarketing
  • Keresőoptimalizált felépítés
  • Közösségi marketing
  • Termékmegosztó oldalak
  • Blog
  • A weboldal tartalma

 

Webáruház marketing hármas

Ahhoz, hogy a fenti marketing eszközöket jól használd mindenek előtt a legfontosabb, hogy pontosan ismerd a célközönségedet, vagyis azokat, akik az online térben kapcsolatba lépnek veled a webáruházad által.

Ebből kiindulva, egy webáruház nyitás előtt tanácsos, ha a következő lépéseken végig mész:

1. Ismerd meg online közönségedet

Célpiacod megismeréséhez tudnod kell a következőket:

• Miként gondolkodik a termékedről?

• Milyen problémái vannak általában a termékedet, szolgáltatásodat érintően?

• A szolgáltatásod, terméked milyen problémájára ad megoldást?

• Milyen kifogásai vannak a termékeddel kapcsolatban?

• A boltodban milyen kérdéseket tesznek fel a termékeddel kapcsolatban?

• Pontosan tudnod kell kinek, kiknek szeretnél eladni a termékedből.

• Tegezed-e vagy magázod őket? Távolságtartó vagy szleng baráti csevegős a kommunikációs stílus?

• Milyen informatikai rutinnal rendelkeznek?

• Jellemzően vásárolnak-e online?

 

2. Pontosítsd, hogy mi az online webáruházad célja

A webáruházad indítása előtt biztos megfogalmazódott benned egy cél, hogy miért is indítasz webáruházat! Ugyanis általában azzal a céllal indítanak webáruházat az emberek, hogy sok pénzt szeretnének keresni. Pedig egy webáruházzal is rengeteg munka lehet, esetenként ugyan annyi vagy még több, is mint egy bejáratott bolttal.

Fontos! A webáruház építésnek már csak az eredménye a nagyszerű, megálmodott kereset! Ezért arra kérlek, hogy az ehhez vezető utat ne akard kihagyni, mert nem fog működni. A célt valami egzakt megfogható módon kell megfogalmazni.

Légy egyedi, üzenetedet sugározza a webáruházad, weboldalad különlegességét Amikor webáruházad indítását tervezgeted, biztos megnézted a versenytársak kínálatát is. Ekkor valószínűleg elhangzott részedről pár dolog. Pl. milyen nehezen látni a terméket? Ezek a termékek bizton nem is igaziak! Milyen drágák, nálam sokkal olcsóbban lehet kapni! Ezek azok a gondolatok, amiket.

 

További hasznos tanácsokat kaphatsz az Oktató Központunkban, amely folyamatosan bővülő tartalommal várja az új és a visszatérő látogatóinkat is!


tudastar_gomb_tovabb_100825_250

 

 



 

Tudástár
 

Miért minket válassz »

 

Rólunk mondták »

"Csak a QuickStudio segítségével tudtuk megoldani, hogy a raktárkezelő és nyilvántartó programunk szinkronizáljon a webáruház jellegű oldalunkkal."

ifj. Márton József
Mártonbau.hu

 
 

Sikertörténetek
 

 



 
 

Bejelentkezés

Usernév:
Jelszó:
 

Munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Referenciák
  • 750 projekt

  • Több mint 350 weboldal

  • 40 webáruház

  • 25 turisztikai portál

  • 750 projekt

  • 1100 animáció

  • 10 év tapasztalat

  • Megszámlálhatatlan elégedett ügyfél

Ügyfélszolgálat
Mobil: 30-218-3519
Fax.: 36-322-747
Online látogatók: 86 Látogatók száma (2009. augusztus 1. óta): 3291765
Kapcsolat, irodánk: Fax: +36 36-322-747; Mobil: +36-30-218-3519; e-mail: office@quickstudiogroup.com
Google+
Keresőszavak, amelyekre Ön megtalált valamelyik keresőrendszerben. Amennyiben olyan szóra talált meg minket, amely nem szerepel a lent nevezettek között, úgy írjon cégünknek a pr.office@quickstudiogroup.com e-mail címre és mi korrigáljuk a megjelenést: webáruház bérlés, webshop készítés, webáruház készítés, webshop fejlesztés, webáruház fejlesztés, webárúház, web shop, közösségi webáruház, facebook webáruház, weblapkészítés, honlapkészítés, weblap készítés, honlap készítés, egerben, webbolt, webáruház, online webáruház, online áruház, weboldal készítése, webáruház kölcsönzés.