webáruház bérlés, webáruház kölcsönzés, webáruház készítés, weblap bérlés és kölcsönzés
 
Mobil: 30-218-35-19
Fax: 36/322-747

Egyedi szoftverek tervezése, kivitelezése

Acrolango webshop software

A Webshop Szoftver egy olyan webáruház rendszer, amelyhez saját domain név rendelhető, teljesen egyedi grafikával és jól kezelhető adminisztrációs felülettel rendelkezik. Erőssége, hogy könnyen szabható az egyedi igényekre, sablon motorokat is használ, valamint minimális felhasználói ismeretekkel is könnyen kezelhető minden funkciója.

A webshop felület funkció: 

A szöveges tartalmat az adminisztrátor saját maga szerkesztheti ízlése szerint CMS felületen keresztül. Egyedi főoldal szerkeszthető. Többszintű termékkategorizálási rendszer alkalmazható. Több menüterület kialakítása lehetséges. Testreszabható a termékkeresési lehetőség. A vásárlás regisztrációhoz kötött, ehhez kapcsolódik bejelentkezési, adatmódosítási és kijelentkezési felület. Van hírlevél feliratkozási lehetőség. Oldalajánlás ismerősöknek funkcióval is rendelkezik. Kedvencekhez adás funkcióval is rendelkezik. A kis és nagy termékkártyán tetszőleges termékinformáció adható meg. Intelligens kosár funkcióval rendelkezik. Korsárba rakási lehetőség a kis és nagy termékkártyáról is. Kérhető e-mail-es visszaigazolás a megrendelést követően.

Verio Banner, hirdetéskezelő szoftver

VerioBanner hirdetéskezelő leírása itt

Corin Mail, hírlevélküldő szoftver

CorinMail hírlevélküldő szoftver bemutatása itt

 

SZOFTVER FEJLESZTÉSEK

Galéria kezeő csomag

Galéria kezelő csomagról további információkat itt talál.

Raktár- és készletkezeő szoftver

Általános információk:

A raktárkezelı rendszerrel egy felületen tartható nyilván a raktár(ak) és a bolt(ok) készlete. minimális adatot szükséges megadni a raktárakról és az üzletekrıl, de ez igény szerint bıvíthetı. Egyszerre több felhasználó is használhatja a rendszert, ennek biztosítására egyedi felhasználónév és jelszó adható az egyes felhasználóknak. A készleten lévı termékek egy listában láthatók, az itt megjelenı adatok minimálisak, a termék azonosítására szolgálnak. A termék sorára kattintva minden egyéb információ megtalálható. A már rögzített termék raktár adatai bármikor módosíthatók. Az áruházzal – vagy egyéb más rendszerrel – összekötött raktárkészlet kezelı szinkronban van az áruház által biztosított adatokkal, melynek köszönhetıen ha egy terméket megvásárolnak – vagy egyéb okból – kifogy a készletrıl, az az áruház vevık által hozzáférhetı adataiból – terméklistából – is kikerül. Nem törlıdik, csak inaktívvá válik!

Ügyfélnyilvántartó szoftver

Az Ügyfélnyilvántartó szoftver, a korszerű ügyfélkapcsolat fontos eleme. Komoly elınyt biztosít a felhasználónak, mivel nemcsak az értékesítési, marketing stb. munkákkal kapcsolatos folyamatok, hanem a partnerrel kapcsolatos személyes adatok is nyomon követhetık. A CRM (Customer Relationship Management) programok ma már nélkülözhetetlen elemei az értékesítési, marketing munkának. Segítségükkel nyomon követhetık egy üzleti partnerrel való kapcsolat teljes folyamata, adatokat szolgáltatnak a marketing munkához (pl. igény szerinti kigyőjtések). Nyugat-Európában a vállalkozásoknál már szinte alapkövetelmény az ügyfélkapcsolati-menedzser használata. Magyarországon elsısorban a külföldi tulajdonban lévı cégeknél kezdett elterjedni, alapvetı követelménnyé kifejlıdni. Azonban a teljesen lefedett piaci tér kikövetelte a vállalkozásoknál, hogy a meglévı ügyfeleikre jobban odafigyeljenek, azokat megtartsák, illetve elmozdítsák a nagyobb hasznot hozó szegmensek felé. Ezáltal az értékesítés területén kiemelt fontosságú lett a megfelelı ügyfélkapcsolati-menedzsment. Az Ügyfélnyilvántartó szoftver: • A Kis- és Középvállalkozások részére készült. Napjaink erıforrás pazarló informatikai megoldásai között, ahol a tartalom mostanában már nemhogy cd-re, de DVD-re sem fér rá, üde színfolt egy online, mégis nagy tudású program, ami nem csillogó áttőnésekkel próbálja megnyerni a felhasználót magának, hanem információkkal, funkcionalitással, és mobilitással. A mindennapi munka során a hatékonyságnövelı alapeszköz!

A program fejlesztését három fő cél inspirálta:

  • A cégek ki tudják építeni a partnerlistájukat, s a megszerzett ügyfeleket hatékonyabban ki tudja szolgálni, képes legyen mihamarabb fejlıdni, megerősödni.
  • A másik fı cél a program fejlesztésekor, hogy a Vállalkozás tulajdonosa az Ügyfélnyilvántartó szoftvert használva, jobban megértse ügyfelei problémáit, s azokra rugalmasabban, hatékonyabban tudjon reagálni! 
  • Fontos szempont továbbá, hogy internetkapcsolattal bárhonnan elérhetı és emellett biztonságos legyen a használata, hogy akár azonnal reagálhasson ügyfelei problémáira, akárhol is tartózkodjon, és mindemellett tudja biztonságban cége adatait.

 

Az Ametiszt



A részletekért kattintson ide

Az egyre növekvő információáradat frissen tartásában, áttekinthetővé tételében lehet nagy segítségre ez a webalapú felhasználó felülettel rendelkező Ametiszt rendszer. A cégvezetőknek, középvezetőknek segít nyomon követni egy-egy munka, projekt életét, a munkatársaknak pedig a mindennapi feladatok elvégzésében, az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, a munka kiosztásában nyújt támaszt. Az ametiszt, a legenda szerint megvédi a hordozóját a részegségtől, tehát a zavarodottságtól. Ezért kapta ez a program az Ametiszt nevet, a rendezettség jegyében. Részletes, mégis könnyen kezelhető a rendszer, így nem igényel szaktudást a feladatok, projektek vezetése. Gyorsan és egyszerűen megtanulható a használata, a ráfordított idő, egy hét alatt meghozza gyümölcsét.

Azt a célt tűztük magunk elé, hogy egy olyan rendszert építsünk ki, amely segíti, ugyanakkor nem lassítja a napi munkamenetet, nem veszi el az időt a valós feladatok elvégzésétől. Minden funkció 1 kattintással, a háttérinformációk 2-3 kattintással elérhetők. Nincs több elfelejtett tennivaló, elkallódott papír, telefonszám, a rendszer a cég összes feladatát, projektjét képes vezetni, összegezni. Az Ametiszt program átfogó képet adhat egy cég munkájáról. A dolgozók külön felhasználó névvel és jelszóval léphetnek be az oldalra, ezzel biztosítva illetéktelenek hozzáférhetőségét, illetve ez egyben azonosítja a munkatársakat. A QuickStudio Kft. a rendszert elsősorban saját célra fejlesztette, tehát a fejlesztések nem elméleti síkon, hanem gyakorlati (praktikus használatra törekedő) alapon, a mindennapok munkafolyamatainak megfigyelésével történnek. Az Ametiszt rendszer telepítése Önnek egy percébe sem kerül, hiszen az egész web alapú, amely a QuickStudio Kft. szerveréről fut! Mindössze egy könyvjelzőt kell a webböngészőben beállítani a bejelentkező oldal eléréséhez!

A rendszer fő funkciói, jellemzői

Teljesen internetalapú, így bárhonnan hozzáférhető, ahol van internetkapcsolat Biztonságos beléptetőrendszer, több felhasználói szinttel Ügyfelek vezetése Projektek vezetése - egy ügyfélhez több projekt is tartozhat Átfogó projektmenedzsment felület, melyről minden információ néhány kattintással elérhető Határidők, prioritások kezelése A feladatok testreszabott listájának exporálása Excel formátumba Figyelmeztetés e-mailben a feladatok módosulásáról vagy új feladatok hozzárendeléséről Feladatmódosítási napló Feladatok tervezett és valós kivitelezési időtartamának kezelése Fájlkezelés - a projektekhez és a feladatokhoz fájlok tölthetők fel Fórum az egyes projektekhez Keresés Naptár Az egész rendszer összeköthető számlázóprogrammal, nyilvántartja és kezeli az árajánlatkéréseket, szerződéseket és megrendeléseket Összeköthető webáruházzal, vagy a cég weblapján található ajánlatkérő űrlappal - az új megrendelések azonnal megjelennek a projektvezetésben A megrendelések számlázással együtt láthatók Ügyfeleknek projektkövető-felület biztosítható, melynek segítségével nyomon tudják követni, hol tart a projektjük. A cég weblapjáról érkező ajánlatkéréseket kezeli, új feladatként tartja számon A rendszert jelenleg is folyamatosan fejlesztjük, újabb és újabb hasznos és egyéb kényelmi funkciók kerülnek bele, hogy az Ön Cégének munkavezetése még egyszerűbb legyen! Az Ametiszt rendszert kifejezetten ajánljuk a következő munkakörökhöz, munkafolyamatokhoz: Telemarketing vezetés Hirdetésszervezés, értékesítés Több fázisú, összetett munkafolyamatok koordinálása Nyomdai, vagy grafikai munkák kiadása, vezetése Napi feladatok vezetése Szerződések, megrendelések, ügyfelek nyilvántartása Távmunka vezérlése, koordinálása, kapcsolattartás a munkavállalókkal, a kiadott feladatok készültségének figyelése Ütemezett emlékeztető (közvetlen levelezés, telefonálás) Értékesítők feladatvezetése, teljesítmény követése



MOBIL-SMS FEJLESZTÉSEK

 

WAP fejlesztés

 

Mivel gyakorlatilag minden új mobiltelefonban van WAP elérés, ezért legtöbb munkatársa zsebében már ott van az eléréshez szükséges eszköz.
Mivel a WAP oldalak hasonlítanak a HTML honlapokhoz, a WAP megoldások nagyon gazdaságosan fejleszthetők.

A WAP (Wireless Access Protocol) kis, interaktív, mobiltelefonról elérhető honlapok létrehozására alkalmas GSM szabványleírás.

A WAP nem mobiltelefonos Internet hozzáférés, hanem elsősorban interaktív menük egymásutánja rövid, lényegre törő tartalmakkal.
A WAP a jövő kommunikációja, a 3G rendszerekkel együtt is jól használható.

Ajánljuk a következő alkalmazásokra:

  • Hasznos adatok, információk letöltésére
  • Belső kommunikációs csatorna cégénél
  • Online rendelések biztosítása
  • Cégük, termékeik bemutatása
  • Bármikor elérheti Cégének informatikai rendszereit
  • Ellenőrizhet kis adatokat, mint raktárkészletét, vagy rendszer statisztikák

Referenciák
WAP alapú kommunikációs rendszert fejlesztettünk ki kis és középvállalati ügyfeleinknek a következő komponensekkel:

  • Online étlap, heti menü
  • Üzenetek olvasása mobiltelefonról (e-mail)
  • Rövid üzenetek cseréje más WAP használókkal
  • Vállalati rendszeren rendelések feladása

 

 

SMS Marketing


Nemzetközi tapasztalatok szerint az SMS reklám bizonyos hirdetési formáknál elfogadottabb és hatékonyabb.

SMS reklám előnyei:

  • Azonnal kiküldhető
  • Kézhez kapják az ügyfelek
  • Szinte azonnal találkoznak vele
  • Személyre szabható
  • Mindenki mindenhol megkapja

Bejövő SMS Marketing
Promóciós kvízekkel, játékokkal, sorsolásokkal segítünk ügyfeleikkel szorosabb kapcsolatot kiépíteni
Vevőikkel napi interaktív kapcsolatban állhat.

SMS reklámhoz magad építhetsz adatbázisát, majd ügyfeleinek SMS üzenetet küldhet, a mobiltársaságok tarifáinál akár olcsóbban!

Példák:
Játékok eredményei, versenyek és kvízek, amelyek megfejtéseit SMS-ben kell beküldeni
Sorsolás a csomagoláson található kódot SMS-ben beküldők között

 

 

 



 

Tudástár
 

Miért minket válassz »

 

Rólunk mondták »

"Csak a QuickStudio segítségével tudtuk megoldani, hogy a raktárkezelő és nyilvántartó programunk szinkronizáljon a webáruház jellegű oldalunkkal."

ifj. Márton József
Mártonbau.hu

 
 

Sikertörténetek
 

 



 
 

Bejelentkezés

Usernév:
Jelszó:
 

Munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Referenciák
  • 750 projekt

  • Több mint 350 weboldal

  • 40 webáruház

  • 25 turisztikai portál

  • 750 projekt

  • 1100 animáció

  • 10 év tapasztalat

  • Megszámlálhatatlan elégedett ügyfél

Ügyfélszolgálat
Mobil: 30-218-3519
Fax.: 36-322-747
Online látogatók: 39 Látogatók száma (2009. augusztus 1. óta): 3291717
Kapcsolat, irodánk: Fax: +36 36-322-747; Mobil: +36-30-218-3519; e-mail: office@quickstudiogroup.com
Google+
Keresőszavak, amelyekre Ön megtalált valamelyik keresőrendszerben. Amennyiben olyan szóra talált meg minket, amely nem szerepel a lent nevezettek között, úgy írjon cégünknek a pr.office@quickstudiogroup.com e-mail címre és mi korrigáljuk a megjelenést: webáruház bérlés, webshop készítés, webáruház készítés, webshop fejlesztés, webáruház fejlesztés, webárúház, web shop, közösségi webáruház, facebook webáruház, weblapkészítés, honlapkészítés, weblap készítés, honlap készítés, egerben, webbolt, webáruház, online webáruház, online áruház, weboldal készítése, webáruház kölcsönzés.