webáruház bérlés, webáruház kölcsönzés, webáruház készítés, weblap bérlés és kölcsönzés
 
Mobil: 30-218-35-19
Fax: 36/322-747

Módszereink

Több éves webfejlesztési tapasztalataink alapján kidolgoztunk egy fejlesztési folyamatot, amely a struktúra alkalmazása által a maximumot hozzuk ki a weboldalakból, webáruházakból, ellenben a fejlesztésre fordított költségeket minimalizáljuk.

 

Az általunk helyesnek vélt és alkalmazott fejlesztési, tervezési folyamat:

 

1. Online kommunikáció-és stratégia, stílus kidolgozása, konzultációk, megtervezés célunk, célközönségünk, üzeneteink kidolgozásához. Felületi kommunikációk és azok hangsúlyozása, kommunikációs stratégia kidolgozása. Webáruházunk ergonómiai vázlatának kialakítása, elhelyezések, marketing koncepciók felállítása.

2. Specifikáció, drótváz megtervezése

3. Kreatívok megtervezése, kivitelezése: szövegírás, design, hirdetésváltozatok megtervezése. Design kivitelezése az ergonómiai tervek alapján.

4. Kivitelezés, kreatívok leprogramozása, tesztelése, élesítése.

 

qs-fejleszts_menete_412

 

Szeretnél te is plusz költségek, hibák, félresiklások nélküli weboldalt?

Kezd az webes megjelenésed marketing és keresőoptimalizált weboldallal!

 

 

Mi az első, ami alapján megítélnek az oldalunkra, webáruházunkba látogatók?

 

A designunk, azon belül is a főoldalunk. Amennyiben a nyitóoldalra ideérkező látogató nem kap megfelelő útmutatást, akkor könnyen megeshet, hogy nem lesz belőle vásárló. Ez gyakori probléma a szépen megtervezett webáruházak esetében.

A remek design mögött nincs megfelelő navigáció és webergonómiailag helyes elrendezés. Kiemelten fontos a minőségi tartalom, a fotó és a szöveg és minden egyéb grafikai elem. Amennyiben nincs helyes navigációs felépítése a webáruháznak, ne számítsunk arra, hogy a látogató megpróbál a nehezen bejárható webáruházban tájékozódni. Egy egyszerű kattintással tovább áll egy könnyebb, átláthatóbb kezeőfelülettel rendelkező.

Célunk, hogy az ilyen hibákat kiküszöbölve, sikeres és vásárló-generáló webáruházakat készítsünk.

 

Hogyan lesz az interneten szörföző emberkből vásárló?

Ezt két lépésben tudjuk elérni:

Először is az interneten böngésző embereket a webáruházunkba kell terleni, másodszor pedig ha már ott járnak az oldalunkon, akkor ne csak nézelődjenek, hanem vásárloljanak is, vagyis vásárlókká kell konvertálnunk őket.

Egyszerű és kényelmes legyen a vásárlás! Fontos, hogy a webáruház kialakításakor ne csak a trendi designról gondoskodjunk, hanem a grafikai elemeket a felhasználók igényeihez igazodva rendezzük el. Ezáltal A látogató könnyedén tájékozódik, ismerkedik az oldallal és megnő a vásárló kedve, hiszen jól érzi magát az oldalon. Lényegében a "kosárhoz terelgető grafikai elrendezés" kialakítása az egyik legfontosabb, amit szem előtt kell tartanunk. Sokszor nem érdemes az időigényes és olykor lényegtelen regisztrációval húzni a látogató idejét, mert ez is okozhatja a vásárlástól való elállást. Továbbá fontos az ügyféltörzs építése, amelyhez a lehetséges online marketing eszközöket felhasználva, adatbázis növelő módszerekkel gazdagítjuk a webáruházakat.


Milyen módszereket és eszközöket alkalmazunk annak érdekében, hogy Önnek vásárlógeneráló webáruháza legyen?


Megfelelő specifikáció elkészítése:

  • a weboldal felépítésének és designának kialakítása, az átlátható, könnyű navigációs eligazítást szem előtt tartva
  • keresőopttimalizálás: megfelelő kulcsszóválasztás és weboldal optimalizálása, és optimalizált szöveges és képi tartalom
  • keresőhirdetés megtervezése és elindítása
  • tartalom menedzselés: professzionális keresőmarketing alkalmazása
  • webanalitika: statisztikai kimutatások készítése és elemzése

 

Hogyan zajlik a fejlesztési folyamat?

E fejlesztési folyamatot nem csak webáruházak esetében alkalmazzuk, hanem bármilyen más célú weboldal elkészítése során is követjük a már bevált stratégiánkat.

 

1. Specifikáció, a nélkülözhetetlen segítség: (PMD, Programozási műszaki dokumentum összeállítása), azaz SPECIFIKÁCIÓ készítése. Ennek a jelentőségét nem győzzük hangsúlyozni, hiszen ez mindenkinek nagy segítség, a legfontosabb dolog egy profi munkához. A műszaki dokumentum készítése közben már rengeteg kérdés felmerül általában, amit előre át tud beszélni a programozókkal és a marketingessel. Így a marketingstratégia is a fejlesztés része tud lenni, nem utólag kerülnek bele az oldal koncepciójába. A fejlesztő cégnek minél jobban le kell pontosítania a fejlesztést, sok-sok kérdést fel kell tenni a megrendelőnek. A megrendelőnek pedig ezeket át kell gondolni és meg kell válaszolnia. A tervezésnél ne akarj megspórolni időt és költséget, később többe kerülhet.

 

2. Kulcsszó tanulmány (kulcsszó meghatározásához dokumentum), az a munkafázis, ahol a webáruház kulcsszavai kerülnek meghatározásra. Legideálisabb esetben már az elején van lehetőség, elképzelés a kulcsszavak meghatározására.

 

3. Ezt egészítesd ki marketing megoldásokkal, webáruházadba építess minél több értékesítési csatornát, keresőmarketing és tartalommarketing stratégiádat építsd fel.

 

4. Specifikáció alapján programozási munkák elkezdése

 

5. Google Analytics ingyenes programmal mérjük és analizáljuk az oldalunkat. Minden egyes analizálással finomítsunk weboldalunk, webáruházunk értékesítésén. Az analitikai eredmények értelmezésére érdemes sok időt fordítani, vagy tanácsadónk segítségét kérni. Az analitikai adatokból megismerhetjük vásárlóinkat, pontosíthatjuk kulcsszavainkat, mérni tudjuk értékesítési konverziónkat, későbbi fejlesztésekben is segítségünkre lehet.


Összefoglalva a helyes fejlesztési, tervezési folyamat a következő képpen alakul:


1. Online kommunikáció-és stratégia, stílus kidolgozása, konzultációk célunk, célközönségünk, üzeneteink kidolgozásához. Felületi kommunikációk és azok hangsúlyozása, kommunikációs stratégia kidolgozása. Webáruházunk ergonómiai vázlatának kialakítása, elhelyezések, marketing koncepciók felállítása. Közösségi marketing stratégia kidolgozása. Keresőhirdetés megtervezése.

2. Kreatívok megtervezése, kivitelezése: szövegírás, design, hirdetésváltozatok megtervezése. Design kivitelezése az ergonómiai tervek alapján.

3. Kivitelezés, kreatívok leprogramozása, tesztelése, élesítése.

 

Kérd ajánlatunkat és segítünk elérni céljaidat!

Kapcsolattartó neve:
Cégnév:
Telefonszám:
Mikor hívjuk
(pl. június 10. 8 óra):
Megjegyzés:
Ellenőrző kód: captcha image reload
 

 

 



 

Tudástár
 

Miért minket válassz »

 

Rólunk mondták »

"Csak a QuickStudio segítségével tudtuk megoldani, hogy a raktárkezelő és nyilvántartó programunk szinkronizáljon a webáruház jellegű oldalunkkal."

ifj. Márton József
Mártonbau.hu

 
 

Sikertörténetek
 

 



 
 

Bejelentkezés

Usernév:
Jelszó:
 

Munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Referenciák
  • 750 projekt

  • Több mint 350 weboldal

  • 40 webáruház

  • 25 turisztikai portál

  • 750 projekt

  • 1100 animáció

  • 10 év tapasztalat

  • Megszámlálhatatlan elégedett ügyfél

Ügyfélszolgálat
Mobil: 30-218-3519
Fax.: 36-322-747
Online látogatók: 30 Látogatók száma (2009. augusztus 1. óta): 3142053
Kapcsolat, irodánk: Fax: +36 36-322-747; Mobil: +36-30-218-3519; e-mail: office@quickstudiogroup.com
Google+
Keresőszavak, amelyekre Ön megtalált valamelyik keresőrendszerben. Amennyiben olyan szóra talált meg minket, amely nem szerepel a lent nevezettek között, úgy írjon cégünknek a pr.office@quickstudiogroup.com e-mail címre és mi korrigáljuk a megjelenést: webáruház bérlés, webshop készítés, webáruház készítés, webshop fejlesztés, webáruház fejlesztés, webárúház, web shop, közösségi webáruház, facebook webáruház, weblapkészítés, honlapkészítés, weblap készítés, honlap készítés, egerben, webbolt, webáruház, online webáruház, online áruház, weboldal készítése, webáruház kölcsönzés.